Fysikk og Fascinasjon

en blogg om ny og gammel forskning, og om den fantastiske naturen

Gjør eksperimentet til en fest

Legg igjen en kommentar

Når jeg skal gjøre noe skikkelig kjedelig på labben – og det hender rett som det er: Måle opp ting veldig nøyaktig, for eksempel. Eller kalibrere. Hva som helst. – da liker jeg å skru opp musikken og gaule med av full hals. Ihvertfall når jeg er alene på labben i underkjelleren.

Snart ti år etter at jeg kom hjem fra Australia har jeg fortsatt ikke funnet noe som overgår det australske bandet The Cat Empire som livsgledespreder til labarbeid. Så i dag bruker jeg mitt blogginnlegg nr. 100 til å dele min absolutte favorittmusikk med dere. Nyt. Og dans gjerne med.

Legg igjen en kommentar

